La gallega, Vanesa Ceide, publica ‘Adiviña con rima’, un cuento que reivindica el valor de las tradiciones familiares

Es una obra dirigida a un público a partir de cuatro años, con la  que la autora  trata de acercarles la tradición de las adivinanzas populares a través de un lenguaje sencillo e ilustraciones.

 CÍRCULO ROJO.- ‘Adiviña con rima’ es un cuento de la autora gallega, Vanesa Ceide, con el que intenta acercar la tradición y las costumbres de siempre a los niños más pequeños. Mediante un lenguaje sencillo e ilustraciones, Vanesa dirige a sus lectores a la magia de las adivinanzas.  “Está pensado para compartir momentos en familia y recuperar la tradición de las adivinanzas con la que todos/as guardamos un bonito recuerdo de nuestra infancia”, confiesa ella misma.

Publicada en Círculo Rojo Grupo Editorial, el lector va a encontrar once adivinanzas sencillas de cosas cotidianas, animales, fenómenos atmosféricos y naturaleza, elaboradas por la niña interior que guarda la autora, pero con la intención de fomentar la creatividad, el pensamiento lógico y la magia que siempre acompaña un descubrimiento, para no perder nunca la ilusión por seguirse sorprendiendo.

 SINOPSIS

 A tradición oral das adiviñanzas forma parte das nosas infancias. No mundo actual no que os nosos/as nenos/as están medrando, é algo que se está perdendo e paga a pena recuperar para seguir fomentando en eles/as a creatividade, o pensamento lóxigo e a maxia que sempre acompaña un descubrimento, sen perder nunca a ilusión por seguirse sorprendendo.

As once adiviñas que forman parte de Adiviña con Rima, están feitas con todas as ganas de crear sorpresa e intriga na mente do público máis miúdo, coa intención tamén de propiciar momentos en familia nos que descubrir, concentrarse e atender sexa un divertimento e un xogo máis

 AUTORA

 Vanesa Ceide naceu en Lugo en 1985. Desde moi pequena xurdiu o seu interese e inquietude por contar, expresar e traballar con nenos/as. Con 18 anos aventurouse no mundo dos contacontos e o ocio infantil e en 2006 empezou a traballar como educadora infantil ata o día de hoxe.

O factor sorpresa, a imaxinación e a maxia forman parte da súa filosofía de vida á hora de traballar co público máis cativo e de esto nace esta pequena obra de adiviñanzas infantís, co fin de rescatar esta tradición que se foi perdendo co tempo e co que todos e todas xogábamos cando éramos pequenos/as. Coa creencia de que xogando a adiviñar estimúlase o pensamento lóxico e a creatividade dunha forma divertida, lúdica e amena, xurde Adiviña con rima, coa intención de crear momentos divertidos e máxicos con toda a familia.

Contacta con nosotros


    Los campos con asterisco son obligatorios

    Llámanos sin compromiso al
    91 082 0048