sis-dits

Sis dits

Colección Novela

Un libro de Isabel Rodríguez Vila

Barcelona i el Carib són els punts de connexió.

Una parella de submarinistes identifica en una illa, suposadament inhabitada, una ètnia desconeguda per al món. Conviure amb ells canvia la seva escala de valors en interpretar la seva espiritualitat i rituals ancestrals.

La naturalesa, les regressions i estats de trànsit i el déjà vu els revelen l’autoconeixement i els vincula amb l’origen del «Ser».

Els diàlegs són l’eina per a conèixer l’autenticitat de llurs vides; la seva connexió amb la Mare Terra, l’inspirador intercanvi de sentiments, l’indici d’altres dimensions en els diferents estats de consciència i el compromís adquirit: «Agrair la vida com un regal, seguint la filosofia Carpe Diem, però sobretot estimant. Havien après que l’Amor ho abasta TOT».

Dr. Javier Barja.
Comitè Ètica Assistencial / CSM / Barcelona

Biografía:

Isabel Rodríguez Vila (Barcelona, 1949)
Su anterior profesión de fotógrafa y enfermera, compaginada con la actual de escritora y blogger de viajes, la han motivado a escribir esta, su primera novela de ficción: Seis Dedos, inspirada, mayoritariamente, en sus vivencias.
En 2009 escribió su propio testimonio de coopera-ción en África: Goundi, unas vacaciones diferentes. Una aventura solidaria en Chad (Plataforma editorial. 2.ª edición).
En 2011 escribió su propio testimonio humanitario y de cooperación en siete países: Australia, Brasil, Congo Brazzaville, Chad, India, Marruecos y República Dominicana: Descubriendo el Corazón de la Tierra. Siete lugares cambiaron mi chip. Plataforma editorial.
En 2014 escribió su propio testimonio cronológico sobre la muerte: Cuando nos vamos, ¿a dónde vamos? Diferentes hipótesis sobre la continuidad de la vida del alma. Editorial Círculo Rojo. 3.ª edición (versión e-book).
En 2020 escribe su primera novela de ficción: Seis Dedos, en la que desvela la sabiduría y espiritualidad de una etnia desconocida para el mundo, así como también el autoconocimiento del «ser» de sus protagonistas.



Contacta con nosotros



    Los campos con asterisco son obligatorios

    Llámanos sin compromiso al
    91 082 0048