Soñar…!

Colección Relatos

Quiero comprarlo
Un libro de Gema Álvarez Arbas

En plena pandemia del coronavirus sale a la luz esta obra teatral: mujeres y hombres han sido separados para siempre. Ha comenzado la Última Era. No se tendrán más hijos. La especie humana desaparecerá y, con ella, todos los males que unos seres sufren debido a otros.

Se entrelaza con este argumento una historia de amor entre Liborio y Lucía, en la que esta última nos recuerda, de alguna manera, un papel prometeico.

 

En plena andancia del coronavirus apare esta obra teatral: muyeres ya homes fonon separtaos pa siempre. Empicipióu la Era Última. Nun van tenese más fíos. La especie humana vei saparcer ya, con eḷḷa, tódolos males qu’unos seres padecen por culpa d’outros.

Entemezse con esti argumentu una historia d’amor ente Liborio ya Ḷḷucía, na qu’esta última recuérdanos, de dalguna manera, un papel prometeicu.

Biografía:

Gema Álvarez Arbas, (Cangas del Narcea, 1966)

Diplomada en Arte Dramático en el Instituto del Teatro y las Artes Escénicas del Principado de Asturias, en Gijón. Poeta, narradora, dramaturga. Autora de obra mayormente inédita, ha colaborado en colectáneas y publicaciones de creación artística, en castellano y asturiano.

Soñar…! participa de un mundo literario de cienciaficción, con una profunda carga poética y simbólica, creando un universo onírico. Esta pieza se convierte en su primera obra extensa publicada.

Diplomada n’Arte Dramáticu no Institutu del Teatru ya las Artes Escénicas del Principáu d’Asturias, en Xixón. Poeta, narradora, dramaturga. Autora d’obra inédita cuasi dafeitu, colaboróu en colectáneas ya publicaciones de creación artística, en castellanu ya asturianu.

Soñar…! participa d’un mundu literariu de ciencia-ficción, con una carga poética ya simbólica fonda, creando un universu oníricu. Esta pieza conviértese na súa primer obra ex-tensa publicada.



Contacta con nosotros


    Los campos con asterisco son obligatorios

    Llámanos sin compromiso al
    91 082 0048