un-50-i-un-reflecto

Un 50 i un reflector

Colección Novela

Un libro de Joan Casas Mateu

Aquest llibre no està fet pas per criticar la manera de treballar de cada u, cada u treballa com vol i amb el seu material. Està fet per veure una mica la manera senzilla de treballar com es feia abans, els objectius eren de focal fixa i de molta qualitat. Ara podem triar i remenar, sobretot amb els zooms, molt pràctics sobretot en treballar fora de l’estudi, en tenim de tots els preus, de més i de menys qualitat, nous i de segona mà, quan comencem ho trobem tot car, però voldríem un objectiu que serveixi per a tot, gran angular i teleobjectiu, són els ultra zoom, normalment els de menys qualitat.

I a zooms polivalents amb una gran obertura i una certa qualitat òptims per fer una sessió a l’exterior.

Els zooms, per la seva construcció i mecanisme no poden tindre mai la qualitat d’un objectiu de focal fixa, amb pocs vidres i de molta qualitat, per tant, més transparent i la imatge més clara. Només has de triar l’objectiu fixa adequat al treball a realitzar . Molts de fotògrafs i aficionats parlen del 50mm Per què? És un objectiu molt polivalent, si t’allunyes una mica pots fer paisatge, i si t’apropes molt pots fer retrat i com que normalment solen ser molt lluminosos a l’atansar-te al punt d’enfoc aconsegueixes desenfocar molt el fons i en alguns models pots fer macro. Molts el compren i quan el proven i veuen que han de caminar endavant i en darrere en comptes de moure l’anella de zoom el deixen en un calaix oblidat. Molts aficionats es capfiquen amb tindre molt de material per fer fotos per què veuen o han anat algun taller de fotografia on els ensenyaven a fer fotografia de moda o retrat en exteriors i s’enduen equips de flash d›estudi amb bateries o grups electrògens, grans tele zooms i ajudants per dur i muntar-ho tot.

NO CAL! No anem a fer un anunci per una gran firma, anem a fer un book de fotos a una clienta o amics. Per la il·luminació aprofitem la llum del sol i la redirigim rebotant-la amb un reflector o un tros de porex, per tant, només necessitem un ajudant, i poc material. Aquesta manera de fer és per qualsevol mena de fotografia, retrat, moda, macro, etc. Un objectiu de focal fixa i alguna cosa per il·luminar. En aquest llibre els exemples són amb nu, és la meva passió. Us explicaré una mica
com treballo i el que les models expressen.

¿Te ha gustado? ¡Compártelo!

Biografía:

Un 50 i un reflector, es per reflexionar una mica en la manera senzilla de treballar i el material que necessites, soc així, senzill i pràctic.

Agafo just el material que necessito i penso més en la composició i la creativitat de cada obra.

Quan treballo sempre cavil·lo com millorar l’última fotografia o la que estava apunt de fer.

Les sessions em surten sempre d’una primera idea que després mentre treballo em vaig inspirant.

L ‘inspiració per crear imatges agradables surt estan al escenari adequat amb la model que rèviament em parlat del que farem, a partir d’aquell moment va creixent la inspiració i les idees per part dels dos.



Contacta con nosotros



    Los campos con asterisco son obligatorios

    Llámanos sin compromiso al
    91 082 0048